Gaaf voor Mama

faceboekicoon

Volg ons op Facebook!

twittericoon

Volg ons op Twitter!

instagram logo-blog-thumb

Volg ons op Instagram!

 

Wat zoek je?

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/c/e/e/gaafvoormama.nl/httpd.www/templates/gaafvoormama_3_1200/functions.php on line 182

Welkom bij Gaaf voor Mama

getestdoormama transparant

Stemmen!

Wie jarig is… trakteert! Omdat Weleda dit jaar 90 jaar bestaat (gefeliciteerd!), wil zij de telers bedanken voor de 90 jaar dat zij hun gewassen op duurzame en verantwoorde wijze telen voor Weleda. Dat doen zij met een stimuleringsprijs van € 10.000 voor één van de prachtige teeltprojecten wereldwijd. Met dit bedrag kan door de teler een duurzame investering worden gedaan. Want, natuurlijk wil Weleda samen met haar partners ook een duurzame toekomst ingaan.

Gaaf voor Mama heeft al gestemd... stem jij ook? Weleda roept iedereen op om te stemmen, door hier te klikken. Houd jij van de geur van rozen? Dan is dit project misschien iets voor jou: "De verfijnde geur van de Damascusroos geeft zijn unieke geur aan onze rozenproducten. Deze roos wordt voor Weleda geteeld op de hoogvlakte van de Turkse provincie Isparta." Meer een lavendel-type? Dan wordt het vast deze: "Van de 8.000 liter geurende lavendelolie die we jaarlijks in onze producten verwerken, komt een groot deel uit Moldavië, waar bij het plaatsje Minceni op 450 hectare meer dan een miljoen lavendelstruiken biologisch worden geteeld." Er zijn negen genomineerde projecten. Stemmers maken kans op een 8-daagse reis voor 2 personen naar het land van het winnende project of één van de 90 Weleda-productpakketten ter waarde van € 90. Want wie jarig is trakteert! De uitslag wordt op 12 oktober bekendgemaakt.

Sensatie STOMP!

Gisteren, woensdagmiddag, zag onze avond er nog rustig uit. Gewoon, op de bank hangen. Tot we de uitnodiging kregen om de Britse formatie STOMP in het Amsterdamse DeLaMar Theater te zien. Dat slaan we niet af, dus oppas regelen en in de auto naar de hoofdstad. Met dit bericht in ons achterhoofd waren de verwachtingen hoog: “STOMP is een belevenis voor jong en oud, waarbij iedere vorm van percussie, choreografie en visuele humor in een nieuwe dimensie wordt gebracht. Elk lichaamsdeel of voorwerp kan worden gebruikt: handen, voeten, deksels, kranten, bezems, potten en pannen, alles maakt muziek! De drummers op het podium zijn zowel performer, danser als percussionist. Met hun timing, charisma en humor brengen ze miljoenen mensen in vervoering.”

Waanzinnig!

Onze ervaring… boven verwachting gaaf! Wat een waanzinnige show. Nooit geweten dat je met gewone huishoudelijke voorwerpen zo’n mooi muzikaal stuk kunt maken. En dan hebben we het niet alleen over pannen, deksels en vuilnisbakken. Juist het stuk met de complete gootstenen is ontzettend origineel en ritmisch. Verzin het maar om gewoon met een gootsteen om je nek, gevuld met wat water, muziek te maken. Te gek. De zes mannen en twee vrouwen van STOMP geven echt een bijna twee uur durend feestje (er is geen pauze). Wat een timing en ritmegevoel hebben deze mensen. Zeker als ik nu weer terugdenk aan de aansteker-act krijg ik kippenvel. Het geluid, het licht, de humor en de special effects die ze creëren. Waanzinnig! Onze vrije avond was buitengewoon goed besteed… Mijn advies: ga vanavond niet bankhangen, maar zie STOMP!

Dit jaar viert STOMP zijn 20-jarig jubileum: met ruim 15.000 voorstellingen in 48 landen en meer dan 15 miljoen bezoekers is STOMP een van de grootste succesverhalen uit Groot-Brittannië. Tot en met 24 juli te zien in het DeLaMar Theater. www.stomponline.com 

Online afslanken...

Ik sta meestal niet zo positief tegenover afslanktabletten of -methodes, maar UniqueSlim heb ik een kans gegeven. Met resultaat! Het is de nieuwste online manier van afslanken die optimale resultaten biedt doordat deze persoonlijk en op maat wordt gemaakt. Leeftijd, huidig gewicht, streefgewicht, eetgedrag, dagelijkse beweging en gezondheid spelen allemaal mee in het bepalen van de persoonlijke UniqueSlim afslankkuur. Zo kan iedereen op een gezonde en voor het eigen lichaam ideale manier het streefgewicht bereiken. UniqueSlim maakt gebruik van klinisch bewezen hulpmiddelen voor gewichtsbeheersing. Diverse studies onderschrijven de werking van de verschillende bestanddelen. Dat wordt aangevuld met een samenstelling die aansluit bij lichaam, leven en gezondheid: een op je leeftijd afgestelde multivitamine die het lichaam voedt waar dat nodig is. Het is dus een compleet totaalprogramma inclusief een op maat gemaakt product, online support en persoonlijk contact met een diëtiste.  

Handig handsfree bellen met Gigaset L410 + C610

"Mam, telefoon”, gilt zoonlief net als ik de jongste aan het verschonen ben. Hmmm, hoe neem je als moderne mama toch dit telefoongesprek aan? Tadaaa… Een nieuwe innovatie voor de multitasker: de Gigaset L410 handsfree clip.

Deze handsfree clip geeft je totale bewegingsvrijheid, waardoor je gesprekken in een uitstekende geluidskwaliteit kunt voeren zonder dat je de telefoon in je handen hoeft te houden. Dat is handig als je net de kleine aan het verschonen bent, of je bent aan het koken, of je wilt gewoon blijven typen aan de computer terwijl je belt. De Gigaset L410 knip je gewoon aan je kleding en vanwege het lichte gewicht (30 gram) merk je nauwelijks dat hij aan je kleding vast zit. De L410 combineer je met de elegante Gigaset C610 welke zelfs als babyfoon kan worden gebruikt! 

"Met de Gigaset handsfree clip kan ik zonder al te veel hellen, draadloos door het hele huis bellen. Dus niet lang ouwe hoeren, gewoon bellen zonder die lastige snoeren."

Win kaarten voor de Vakantiebeurs

alt

Heb jij al enig idee waar je komende vakantie heen wil? Ik kan bijna niet kiezen, vandaar dat ik begin januari zeker naar de Vakantiebeurs ga. Inspiratie op doen. Wie de Vakantiebeurs bezoekt kan zich vijf dagen lang oriënteren op bestemmingen in ruim 150 landen, ver weg en dichtbij. Van een avontuurlijke rondreis tot relaxreizen naar subtropische eilanden en van Nederland tot cruisebestemming. Nieuw dit jaar is Ontmoet NL waar je alles te weten komt over een korte of lange vakantie in eigen land. Gastland is het mediterrane Kroatië. Dankzij verrassende activiteiten, optredens en lekkernijen maak je op een bijzondere manier kennis met uiteenlopende culturen en bestemmingen. Nieuw thema voor de vrijdagavond is 'Vakantiebeurs by Night', met sfeervolle fakkels bij de entree, windlichten, kaarsjes en waxinelichtjes, kortom, een event met meer sfeer dan ooit.

Machtig mooi mandje

Had ik het zelf maar bedacht… zo’n machtig mooi mandje voor aan je fiets. Wat gaaf en handig! Vanaf eind mei 2011 is Mybasket, de nieuwe fiets must-have, er. Ik had er al over gelezen, maar nu heb ik ‘m hoor! Gisteren kwam in een groot pakket mijn gezellige Hollandse printje in Delftsblauw binnen. In een mum van tijd had ik mijn Mybasket aan m’n stuur hangen, op weg naar het winkelcentrum. Wat een eenvoudige en gebruiksvriendelijke fiets- en winkelmand in één. Zonder te sleutelen, dankzij een universeel ophangsysteem, op mijn fiets te maken en hup… er weer af om de boodschapjes in mee te nemen. Ik voel me helemaal hip met dit nieuwe fietsproduct van Nederlandse bodem.

Luxe Lederwaren

Accessoires zijn altijd van die fijne hebbedingen. Je pimpt er leuk je outfit mee op! Dus op zoek naar een te gekke tas mét daarin een gave lederen portemonnee. En aan die tas hang ik een mooie hanger, op de boel nog meer op te leuken. Laat ik alles nou in één keer vinden bij H.J. de Rooy Lederwaren. Die fashionalbe portemonnee is verkrijgbaar in alle kleuren van de regenboog (bij wijze van spreken ): van licht blauw tot taupe. Heel handig met voldoende vakjes voor al je pasjes, klein geld, bonnetjes en natuurlijk papier geld. Met voor je rijbewijs en identiteitsbewijs een apart vakje. En in het midden een apart vakje met rits waar zelfs je mobieltje en een lipstick in passen. Omdat – over alle vakjes heen – aan de bovenkant ook nog een centrale rits gaat, is deze portemonnee eigenlijke een klein tasje op zich. Gaaf.

Zomerse stapper is Wellness Slipper

Ik heb er al veel over gehoord, schoenen die bij het dragen meteen een work-out voor je lichaam zijn. En ze gaan er nog steeds leuker uitzien ook. Dus, hup een paar Tone-ups aangeschaft. Eerlijk is eerlijk, de volgende kreet van Skechers trok me over de streep:  "Tone-Ups zijn ideaal voor drukke vrouwen van alle leeftijden en kunnen uw houding verbeteren, kuit- en dijspieren versterken, bilspieren verstevigen, uw algehele conditie verbeteren en zelfs helpen bij het afvallen. En dat alles zonder dat het u extra tijd kost!”

Fit

Ze zien er nog leuk uit ook deze Tone-ups slippers, de zomerse wellness slipper. Van gewoon zwart tot goud blingbling en van roze tot bruin. Hoe ze lopen? Prima, prettig, makkelijk, fijn… en ik word er inderdaad fit van, zonder één voet in de sportschool te zetten. Al zit ik nu een beetje te jokken, ik doe één keer per week aan body balance.

 

Schoenen voor het goede doel

Blingggg… SKECHERS stuurde mij een paar zilveren BOBS toe. Even schrikken als je de schoenendoos opent, maar dan gaaf! En ze lopen toch lekker. Ik wil ze niet meer uit. Zeker omdat achter deze nieuwe schoenenlijn een charitatieve insteek zit. De opzet achter BOBS (Benefitting Others By Shoes, of ‘schoenen voor het goede doel’) is eenvoudig: voor elk verkocht paar schoenen doneert SKECHERS twee paar schoenen aan arme kinderen via liefdadigheidsorganisatie Soles4Souls, die tot nu toe al miljoenen schoenen uitdeelde in landen over de hele wereld. Nu loop ik nog veel prettig op deze schoen die wel op een platte espadrille lijkt. Ze zijn er trouwens in canvasuitvoering, gestreepte keperstof of dus in pailletten. In de komende Herfst 2011 collectie is de variatie BOBS zelfs nog groter, met boots, veterschoenen en bootschoenen, uitgevoerd in corduroy, denim, microfiber, gebreide stof en jersey. Hebben!

Gefeliciteerd NIVEA!

Hiep, hiep, Hoera. Nivea bestaat 100 jaar. En dat wordt gevierd! Gaaf voor Mama was afgelopen maandag op het feestje op de Supperclub Cruise, waar het grote nieuws over komend jaar werd verteld. Wat ons opviel… Wij (en veel Nederlanders met ons) denken dat Nivea een puur Nederlands merk is. Nou, not! Het is Duits. Maar het grappige is, dat in de 200 landen waar Nivea wordt verkocht iedereen denkt dat het ‘hun’ merk is. Altijd te herkennen aan het blauw-witte blik. En daar is dit jaar iets mee aan de hand!

Jubileum Limited Edition NIVEA-blik Het onmiskenbare klassieke blauw-witte Nivea Crème Blik wordt al 100 jaar wereldwijd verkocht. Vandaag de dag staat Nivea Crème centraal binnen een uitgebreide productfamilie die in meer dan 200 landen actief is. Het omvat alle segmenten binnen de huid- en lichaamsverzorging. Aangezien het blauw-witte blik hét icoon is voor Nivea, zal vanaf juni in het kader van haar nieuwe merkcampagne zeven varianten van het limited edition blik op de markt brengen dat met zeven verschillende beelden op de deksel van het blik de ‘visual language’ van Nivea uitstraalt. Echte hebbedingen dus… De ongeёvenaarde crème voor jong en oud kan gebruikt worden voor gezicht, lichaam en handen. Bij deze limited edition Nivea-blikken is overigens een uniek aanbod opgenomen: elk van deze verpakkingen bevat een code voor de download van het lied van Rihanna ‘California King Bed’ dat in dit jubileumjaar de gehele campagne zal vergezellen.

Samenwerking met Rihanna

In de campagne voor het 100ste verjaardagfeest is  de muziek van Rihanna te horen. De song en de campagne werden groots gepresenteerd, maar – en dat is waarschijnlijk heel suf – Gaaf voor Mama kende deze wereldberoemde zangeres (nog) niet.  Het nummer 'California King Bed' maakte wel direct indruk! En wat blijkt; bijna geen enkele andere wereldster heeft meer fans op sociale netwerken zoals Facebook (ruim 32 miljoen!) als Rihanna. Samen met haar kan Nivea daarom een nieuwe doelgroep van jonge consumenten aanspreken. Consumenten krijgen de mogelijkheid om tickets voor een concert van Rihanna te winnen in diverse media, en via de winkels. Er worden codes verstrekt voor het downloaden van de Rihanna-song, Rihanna-wallpapers en fotomateriaal. Waar wij benieuwd naar zijn is de Nivea website waar je jezelf in een Rihanna video kunt integreren en de augmented reality tool waarbij Rihanna virtueel op het Nivea Crème Blik danst. Klinkt gaaf!

Vertrouwen en familie
De nieuwe abri posters en reclamecampagne vinden wij van Gaaf voor Mama ook erg mooi. Kijk die foto met die lieve babyvoetjes eens. Hoe zacht en vertederend. Ellen van Lemmen, communicatiemanager Beiersdorf Nederland: “Met de nieuwe campagne laat Nivea zien waar het merk voor staat: de kernwaarden vertrouwen, eerlijkheid, betrouwbaarheid, familie en kwaliteit zijn belangrijke drijfveren. Met het motto “NIVEA: 100 Years Skincare for Life” - in Nederland 'Jouw huid, onze zorg, al 100 jaar' - lanceren wij een wereldwijde campagne waarin huidverzorging en de kernwaarden van NIVEA centraal staan. “

Voor het goede doel
Wat Gaaf voor Mama ook erg goed vindt is de steun aan een speciaal project voor sociaal benadeelde kinderen. Tien eurocent van de verkoop van elk speciale editie ‘Care and Connect’ Nivea Blik ter wereld, wordt gedoneerd aan een Nivea en Plan International project in Guatemala. Naar verwachting worden er vijf miljoen van deze speciale editie blikken verkocht, wat een donatie van een half miljoen euro moet opleveren…