Gaaf voor Mama

faceboekicoon

Volg ons op Facebook!

twittericoon

Volg ons op Twitter!

instagram logo-blog-thumb

Volg ons op Instagram!

 

Wat zoek je?

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/c/e/e/gaafvoormama.nl/httpd.www/templates/gaafvoormama_3_1200/functions.php on line 182

Welkom bij Gaaf voor Mama

getestdoormama transparant

Win kaarten voor de Vakantiebeurs

alt

Heb jij al enig idee waar je komende vakantie heen wil? Ik kan bijna niet kiezen, vandaar dat ik begin januari zeker naar de Vakantiebeurs ga. Inspiratie op doen. Wie de Vakantiebeurs bezoekt kan zich vijf dagen lang oriënteren op bestemmingen in ruim 150 landen, ver weg en dichtbij. Van een avontuurlijke rondreis tot relaxreizen naar subtropische eilanden en van Nederland tot cruisebestemming. Nieuw dit jaar is Ontmoet NL waar je alles te weten komt over een korte of lange vakantie in eigen land. Gastland is het mediterrane Kroatië. Dankzij verrassende activiteiten, optredens en lekkernijen maak je op een bijzondere manier kennis met uiteenlopende culturen en bestemmingen. Nieuw thema voor de vrijdagavond is 'Vakantiebeurs by Night', met sfeervolle fakkels bij de entree, windlichten, kaarsjes en waxinelichtjes, kortom, een event met meer sfeer dan ooit.

Machtig mooi mandje

Had ik het zelf maar bedacht… zo’n machtig mooi mandje voor aan je fiets. Wat gaaf en handig! Vanaf eind mei 2011 is Mybasket, de nieuwe fiets must-have, er. Ik had er al over gelezen, maar nu heb ik ‘m hoor! Gisteren kwam in een groot pakket mijn gezellige Hollandse printje in Delftsblauw binnen. In een mum van tijd had ik mijn Mybasket aan m’n stuur hangen, op weg naar het winkelcentrum. Wat een eenvoudige en gebruiksvriendelijke fiets- en winkelmand in één. Zonder te sleutelen, dankzij een universeel ophangsysteem, op mijn fiets te maken en hup… er weer af om de boodschapjes in mee te nemen. Ik voel me helemaal hip met dit nieuwe fietsproduct van Nederlandse bodem.

Luxe Lederwaren

Accessoires zijn altijd van die fijne hebbedingen. Je pimpt er leuk je outfit mee op! Dus op zoek naar een te gekke tas mét daarin een gave lederen portemonnee. En aan die tas hang ik een mooie hanger, op de boel nog meer op te leuken. Laat ik alles nou in één keer vinden bij H.J. de Rooy Lederwaren. Die fashionalbe portemonnee is verkrijgbaar in alle kleuren van de regenboog (bij wijze van spreken ): van licht blauw tot taupe. Heel handig met voldoende vakjes voor al je pasjes, klein geld, bonnetjes en natuurlijk papier geld. Met voor je rijbewijs en identiteitsbewijs een apart vakje. En in het midden een apart vakje met rits waar zelfs je mobieltje en een lipstick in passen. Omdat – over alle vakjes heen – aan de bovenkant ook nog een centrale rits gaat, is deze portemonnee eigenlijke een klein tasje op zich. Gaaf.

Zomerse stapper is Wellness Slipper

Ik heb er al veel over gehoord, schoenen die bij het dragen meteen een work-out voor je lichaam zijn. En ze gaan er nog steeds leuker uitzien ook. Dus, hup een paar Tone-ups aangeschaft. Eerlijk is eerlijk, de volgende kreet van Skechers trok me over de streep:  "Tone-Ups zijn ideaal voor drukke vrouwen van alle leeftijden en kunnen uw houding verbeteren, kuit- en dijspieren versterken, bilspieren verstevigen, uw algehele conditie verbeteren en zelfs helpen bij het afvallen. En dat alles zonder dat het u extra tijd kost!”

Fit

Ze zien er nog leuk uit ook deze Tone-ups slippers, de zomerse wellness slipper. Van gewoon zwart tot goud blingbling en van roze tot bruin. Hoe ze lopen? Prima, prettig, makkelijk, fijn… en ik word er inderdaad fit van, zonder één voet in de sportschool te zetten. Al zit ik nu een beetje te jokken, ik doe één keer per week aan body balance.

 

Schoenen voor het goede doel

Blingggg… SKECHERS stuurde mij een paar zilveren BOBS toe. Even schrikken als je de schoenendoos opent, maar dan gaaf! En ze lopen toch lekker. Ik wil ze niet meer uit. Zeker omdat achter deze nieuwe schoenenlijn een charitatieve insteek zit. De opzet achter BOBS (Benefitting Others By Shoes, of ‘schoenen voor het goede doel’) is eenvoudig: voor elk verkocht paar schoenen doneert SKECHERS twee paar schoenen aan arme kinderen via liefdadigheidsorganisatie Soles4Souls, die tot nu toe al miljoenen schoenen uitdeelde in landen over de hele wereld. Nu loop ik nog veel prettig op deze schoen die wel op een platte espadrille lijkt. Ze zijn er trouwens in canvasuitvoering, gestreepte keperstof of dus in pailletten. In de komende Herfst 2011 collectie is de variatie BOBS zelfs nog groter, met boots, veterschoenen en bootschoenen, uitgevoerd in corduroy, denim, microfiber, gebreide stof en jersey. Hebben!

Gefeliciteerd NIVEA!

Hiep, hiep, Hoera. Nivea bestaat 100 jaar. En dat wordt gevierd! Gaaf voor Mama was afgelopen maandag op het feestje op de Supperclub Cruise, waar het grote nieuws over komend jaar werd verteld. Wat ons opviel… Wij (en veel Nederlanders met ons) denken dat Nivea een puur Nederlands merk is. Nou, not! Het is Duits. Maar het grappige is, dat in de 200 landen waar Nivea wordt verkocht iedereen denkt dat het ‘hun’ merk is. Altijd te herkennen aan het blauw-witte blik. En daar is dit jaar iets mee aan de hand!

Jubileum Limited Edition NIVEA-blik Het onmiskenbare klassieke blauw-witte Nivea Crème Blik wordt al 100 jaar wereldwijd verkocht. Vandaag de dag staat Nivea Crème centraal binnen een uitgebreide productfamilie die in meer dan 200 landen actief is. Het omvat alle segmenten binnen de huid- en lichaamsverzorging. Aangezien het blauw-witte blik hét icoon is voor Nivea, zal vanaf juni in het kader van haar nieuwe merkcampagne zeven varianten van het limited edition blik op de markt brengen dat met zeven verschillende beelden op de deksel van het blik de ‘visual language’ van Nivea uitstraalt. Echte hebbedingen dus… De ongeёvenaarde crème voor jong en oud kan gebruikt worden voor gezicht, lichaam en handen. Bij deze limited edition Nivea-blikken is overigens een uniek aanbod opgenomen: elk van deze verpakkingen bevat een code voor de download van het lied van Rihanna ‘California King Bed’ dat in dit jubileumjaar de gehele campagne zal vergezellen.

Samenwerking met Rihanna

In de campagne voor het 100ste verjaardagfeest is  de muziek van Rihanna te horen. De song en de campagne werden groots gepresenteerd, maar – en dat is waarschijnlijk heel suf – Gaaf voor Mama kende deze wereldberoemde zangeres (nog) niet.  Het nummer 'California King Bed' maakte wel direct indruk! En wat blijkt; bijna geen enkele andere wereldster heeft meer fans op sociale netwerken zoals Facebook (ruim 32 miljoen!) als Rihanna. Samen met haar kan Nivea daarom een nieuwe doelgroep van jonge consumenten aanspreken. Consumenten krijgen de mogelijkheid om tickets voor een concert van Rihanna te winnen in diverse media, en via de winkels. Er worden codes verstrekt voor het downloaden van de Rihanna-song, Rihanna-wallpapers en fotomateriaal. Waar wij benieuwd naar zijn is de Nivea website waar je jezelf in een Rihanna video kunt integreren en de augmented reality tool waarbij Rihanna virtueel op het Nivea Crème Blik danst. Klinkt gaaf!

Vertrouwen en familie
De nieuwe abri posters en reclamecampagne vinden wij van Gaaf voor Mama ook erg mooi. Kijk die foto met die lieve babyvoetjes eens. Hoe zacht en vertederend. Ellen van Lemmen, communicatiemanager Beiersdorf Nederland: “Met de nieuwe campagne laat Nivea zien waar het merk voor staat: de kernwaarden vertrouwen, eerlijkheid, betrouwbaarheid, familie en kwaliteit zijn belangrijke drijfveren. Met het motto “NIVEA: 100 Years Skincare for Life” - in Nederland 'Jouw huid, onze zorg, al 100 jaar' - lanceren wij een wereldwijde campagne waarin huidverzorging en de kernwaarden van NIVEA centraal staan. “

Voor het goede doel
Wat Gaaf voor Mama ook erg goed vindt is de steun aan een speciaal project voor sociaal benadeelde kinderen. Tien eurocent van de verkoop van elk speciale editie ‘Care and Connect’ Nivea Blik ter wereld, wordt gedoneerd aan een Nivea en Plan International project in Guatemala. Naar verwachting worden er vijf miljoen van deze speciale editie blikken verkocht, wat een donatie van een half miljoen euro moet opleveren…

Cafe Moda en Kim Feenstra nemen je 1 dag mee

Schoenen kun je nooit genoeg hebben! Telkens als ik op The Most Fashionable Shoe Site klik moet ik mezelf inhouden niet wéér twee paar high heels (of juist ballerina’s) te shoppen. Oké, ik moet het niet overdrijven dat ik iedere week wel een paar kan kopen… maar sinds de webshop is vernieuwd kom ik nog liever bij Cafe Moda. Ook om te checken welke shoes topmodel Kim Feenstra eigenlijk draagt. Zij is namelijk het gezicht van Cafe Moda en siert CafeModa.nl met prachtige foto’s én gave winacties met fashionable prijzen. Iedereen die tot 30 mei a.s. een paar Cafe Moda schoenen of tas koopt, maakt kans op waanzinnige dag met Kim Feenstra.

Naar TMF Awards Festival

Op 12 juni a.s. neemt Kim Feenstra 2 winnaressen mee in haar leven vol fashion, celebs en Music. Begeleid door haar personal stylist Giovanni Laisina gaan Kim en de winnaressen naar Jacky Luxury en Cafe Moda Kalverstraat waar zij - geadviseerd door Kim en Giovanni - een ultra hippe red carpet outfit, inclusief star style shoes uit mogen zoeken. Daarna zorgen Kim’s hairstylist en visagist voor een celeb look make-over. De winnaressen zijn er dan helemaal klaar voor om als Kim Feenstra’s speciale gast het TMF Awards Festival bij te wonen. Als een echte VIP kunnen ze genieten van de meest waanzinnige optredens. Ook Kim’s eigen ‘hubby’  DJ Michael Mendoza hoort tot de line-up.  Dat wordt een dag om nooit meer te vergeten!

Drinken met Karl Lagerfeld

Heb jij ze al echt gezien? Al even geleden hingen er posters in de abri's van Coca-Cola en Karl Lagerfeld. Daarna kwam de commerical op tv. En nu zijn ze er dan eindelijk in het echt: de drie hippe flesjes. Een ware must have voor fashionista's en Coca-Cola light liefhebbers. Zelf vind ik die bottle met zwarte sterretjes wel iets hebben. Kan ik eindelijk iets drinken samen met Karl Lagerfeld... want deze modegoeroe heeft de flesjes en accessoires dus ontworpen. Hij liet zich inspireren door de nieuwe gezichten van de Coca-Cola light campagne met Bernadette, Irene en Eleanor. Drie totaal verschillende, hippe meiden. De accessoires; een tanktop, sjaal en avondtas zijn niet te koop, je kunt ze alleen vanaf 1 juni online winnen. De design flesjes - met roze/witte strepen, zwarte sterretjes op wit en zilveren polkadots op wit - zijn te koop bij de Bijenkorf.

Op reis met Jamie

Zondag was het moederdag. Ik kreeg van zoonlief een prachtig opgedragen gedichtje op bed, met een knutselwerkje. Van m’n kleine meisje een schilderwerkje en een croissantje in bed. Inderdaad, kruimels ín bed. Maar het was heerlijk! Voor mij geen groter cadeau mogelijk. Geld hoeft zo’n cadeau niet te kosten. Alhoewel ik wel heel graag Jamie’s reizen wilde krijgen. Want ik ben net als Jamie verliefd op Italië, maar ook dol op Spanje, Frankrijk en Griekenland. Dat kookboek met ‘klassieke gerechten met een twist geinspireerd door mijn reizen’ moest er dus komen. Ik heb het zelf gekocht.

Inspiratie

Een boek vol mooie foto’s, indrukken uit zes verschillende Europese landen (ook Marokko en Zweden staan er in) en smakelijke recepten. Een avontuur om door te bladeren. En een nog groter avontuur om uit te koken met als resultaat… op je bord een waanzinnige reis voor je smaakpapillen. Jamie geeft een aantal van de beroemdste en spannendste lokale gerechten een twist, waardoor ik in eigen keuken ook een authentieke Spaanse paella, Marokkaanse tajine of Italiaanse risotto klaar kan maken. Daarnaast vind je ook geheel nieuwe gerechten die Jamie onderweg tegenkomt op marktjes, in barretjes en aan tafel bij mensen thuis. Ik reis graag mee met Jamie Oliver.

Put on your party shoes

De oplettende fashionista heeft het vast al opgemerkt; Cafe Moda.nl is vernieuwd met Kim Feenstra als fashionable face. Ik als schoenliefhebsters ken de webshop van Cafe Moda al een tijd, maar nu is het officieel The most fashionable shoe site. Met trendreports, blog, celeb looks, trendy partners en natuurlijk een waanzinnige collectie damesschoenen en tassen. Helemaal handig vind ik de trends die worden gespot en geshopt. Kijk dat red hot nou toch, die wil ik! Dat is nog eens makkelijk kiezen op deze manier. Trouwens, de webshop zoekt heel eenvoudig: op kleur, model, maat, hakhoogte en prijs. 

Samen met Kim Feenstra viert Cafe Moda de lancering van de vernieuwde webshop. Vanaf 26 april geven ze wekenlang voor duizenden euro’s aan fashionable prijzen weg. Van Cafe Moda cadeaubonnen tot een weekend modestad Milaan. En van waardevolle goodie bags tot een dag in het leven van Top Model Kim Feenstra. Word follower op Twitter van @kimfeenstra en @cafemoda en abonneer je op de Cafe Moda nieuwsbrief om kans te maken op de prachtige prijzen en niets van de lancering te missen.